Menu
Loading…
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3

Vul het e-mailadres in dat bij uw account hoort. Uw gebruikersnaam zal naar dit e-mailadres worden verzonden.

Wachtlijst, Corona maatregelen, vaste klanten en bereikbaarheid

WACHTLIJST                                                                                                  Bijgewerkt op 25-10-2020

De grote stroom aanvragen door onze vaste klanten is al weer enige tijd bezig. Door de Corona-maatregelen hebben wij een aardige achterstand in werkzaamheden weg te werken. Om onze vaste klanten, die tijdig hebben aangegeven wanneer zij graag een afspraak willen hebben, goed van dienst te kunnen zijn, werken wij met een wachtlijst voor nieuwe aanvragen. De wachtlijst is op dit moment meer dan 10 weken en de wachttijd loopt op dit moment nog steeds op. Wij kunnen nu dan ook geen indicatie geven over de termijn waarop u een afspraak met ons kunt verwachten.

Als u nog geen klant bent kunt u natuurlijk uw aanvraag voor het uitvoeren van veeg- of schoonmaak werkzaamheden doen. Gebruikt u hiervoor ons contactformulier. De wachttijd is echter langer dan 10 weken en loopt op.

Voor het (ver)bouwen of renoveren van een rookkanaal of andere bouwwerkzaamheden kunt u een offerte aanvragen via ons offerte-formulier. Gebruik dit formulier NIET als u een schoorsteen wilt laten vegen!

CORONA MAATREGELEN

Met in acht neming van alle maatregelen aangaande Corona kunnen wij gelukkig door met het uitvoeren van onze werkzaamheden. U kunt nog steeds afspraken met ons plannen en als u dat wenst kunnen wij zelfs met een gelaatsmasker op de werkzaamheden voor u uitvoeren. Wel vragen wij u om, als u of uw familieleden klachten ervaren, ons hiervan op de hoogte te stellen en de afspraak te verzetten naar een later tijdstip. Wij voeren namelijk ook werkzaamheden uit bij mensen die tot de risicogroep behoren en wij willen hen niet onnodig in gevaar brengen.

VASTE KLANTEN

De Gele mailing van 2020 is inmiddels verzonden aan al onze klanten. U heeft de nieuwe inloggegevens voor dit jaar in uw inbox ontvangen. Daarmee kunt u inloggen op het Vaste klanten gedeelte rechts op deze pagina van onze website.

Heeft u nog geen bericht van ons ontvangen, controleert u dan of onze mailing in de spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval en had u wél uw AVG toestemming geregeld, neem dan contact met ons op om uw mailadres te controleren. Wilt u de Gele mailing niet meer ontvangen, dan kunt u zichzelf afmelden via de functie onderaan de Gele mailing.

Voor wat betreft de aanvragen die op dit moment binnen komen van onze vaste klanten, ligt de behandeltijd al op 2 maanden. Wij doen ons best om iedereen zo snel als mogelijk van dienst te zijn. Het inschieten van nieuwe aanvragen, met vragen over waarom u nog niet geholpen bent en hoe lang het nog gaat duren voor u een afspraak heeft, zorgt voor verdere vertraging, aangezien elke aanvraag persoonlijk gelezen en opgeslagen wordt. Wij verzoeken u geduld te hebben en geen extra aanvragen in te schieten. Wij hopen op uw begrip.

                                                                            Stempel 50 jaar SV

BEREIKBAARHEID

Wegens drukte en wisselende bereikbaarheid van ons kantoor hebben wij besloten om onze telefonische bereikbaarheid aan te passen. Vanaf heden zijn wij op woensdagen tussen 9.00 - 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Krijgt u ons telefonisch niet te pakken of is het geen woensdag? Vult u dan het contactformulier in en laat uw bericht achter. Zo bereikt u ons altijd, op het moment dat het u uitkomt.                           

  • Schoorsteenvegerij Feije | Rijnstraat 58 (géén bezoekadres!) | 2025 RS Haarlem | Contactformulier

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op: 
    woensdagen tussen 9.00 en 17.00 uur

    Zaterdag & Zondag gesloten.

  •  Wilt u ons bereiken?

  • Vul dan het contactformulier in op deze website. Zo bereikt u ons altijd!